2018apr 11

Lunch&Learn: Hoe omgaan met de media in 2018?

Corda INCubator

Het medialandschap verandert voortdurend. Media en merken vechten continu om aandacht, online en offline. In 2017 waren er bijvoorbeeld meer dan vijftig miljoen kleine bedrijven die social media gebruikten om hun boodschap bij potentiële klanten te krijgen. Dat leidt ook vandaag in de gemiddelde (sociale) mediastroom tot steeds meer merk gegenereerde inhoud. Gevolg: er begin een merkmoeheid te ontstaan. Slimme jongens en meisjes proberen dit te counteren met onecht nieuws, klikaas, fake (social) influencers, ... Zo ontstaat er een allegaartje aan (des)informatie waarin veel mensen zich niet langer kunnen vinden.

 

Dat leidt bovendien tot heel wat vragen over hoe je het als merk best aanpakt om gezien te worden, maar ook hoe je een authentieke connectie kan maken met je doelpubliek. Hoe krijg je in die context je boodschap vandaag nog op een zinvolle manier de wereld in op een wijze waarin mensen zich kunnen vinden? Zijn sociale media de heilige graal? Of kan je toch nog je voordeel halen door ok in te zetten op traditionele media? En hoe doe je dat best zonder dat je doelpubliek vroegtijdig afhaakt omdat de boodschap gewoon niet aanslaat? En wat doe je wanneer er dan plots iemand een micro onder je neus duwt en je één minuutje krijgt om je verhaal te doen?

 

Op dit en andere vragen geeft Pascal Dewulf van WoWtrendMedia.be je een antwoord tijdens de workshop 'Hoe omgaan met de media in 2018'. 

 

Praktisch:

Wanneer?    11/04/2018 van 12.00u-14.00u

Wij voorzien voor u een broodje en een drankje 

Prijs?           GRATIS 

Place2be?     Corda INCubator - Corda 1 - 1ste verdieping - Kempische Steenweg 311 - 3500 Hasselt 

 

Kan en wil je hierbij zijn? Schrijf je hier onder dan snel in! 

 

 

 

 

 

Annuleer